نتایج کامل اسمکدان 29 ژانویه 2015

فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون

به بزرگترین فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون خوش آمدید

امیدوارم که از سایت ما راضی باشید


skinfa مستر دیزاین

کاربر مهمان ، خوش آمديد! طراح قالب : Master-Designer.ir تاریخ:

دسته بندی

راو RAW

اسمکدان SMACK DOWN

مین اونت MAIN EVENT


بیوگرافی ها

بیوگرافی شیمس

بیوگرافی رندی اورتون

تریپل اچ به رینگ میاد و بابت برگزار نشدن راو هفته به دلیل هوای برفی دوشنبه حرف میزنه.اچ بعد از مروری براخبار بروز کمپانی

بر استینگ و خودش تاکید میکنه و میگه من او را برا ی مسابقه در فست لین چلنج میکنم امیدوارم به این حرفم جواب بده

بعدش به مسابقه لزنرو رولینز و سینا در رویال رومبل اشاره میکنه و میگه رولینز در این مسابقه توانست خودش را به عنوان یکی از چهره های کمپانی و اینده 

بیزینس اثبات کنه

  جان سینا خودش را به عنوان یکی از گذشتکان کمپانی نشان داد و لزنرهم جنبه جانوری خودش را نشان داد.واکنش مردم هم به این برنامه بسیار هیجانی

و جالب بود.وقتی مردم سالن روترک میکردن راجبش بحث میکردن و البته مسابقه 30 نفره هم بود و تصویر حذف بیگشو و کین توسط رینز نشون داده میشه

که مردم بوو میکنند.اچ میگه من میخواستم روز دوشنبه خبری بدم که نشد.رومن رینز دراین لحظه میادو با اچ فیس تو فیس میشه و مردم رینز رو بوو میکنند

و رینز میگه در فکر تغیر هیچ چیز نباش چون من واقعا برنده شدم و اچ میگه اره برنده شدی اما ایا امشب هم میتونی برنده بشی بیگشو وارد سالن میشه

برنده رومن رینز:با اجرای اسپیر 

رولینز به سالن میاد و میگه من برتری  خودم را در رویال رومبل نشون دادم.من فقط یک ثانبه تا پین کردن سینا و برنده شدن

تایتل فاصله داشتم اما لزنر مانع شد.درسته من قهرمان نشدم اما اینده کمپانی همچنان با  چمدانی که در دستم هست داره رشد

میکنه.من حس عالی دارم و امدم تا هر کی رو که اماده مسابقه هست برای مسابقه چلنج کنم.هیچکس نمیتونه شکستم بده.

رایبک میاد و میگه من اماده مسابقه هستم. رایبک به رینگ میاد اما جی و جیمی میزنندش و بعدشم ست بهشون ملحق میشه و رایبک رو کتک میزنند.

کمی بعد روون میاد که ست بهش یک کیک میزنه.زیگلر هم میاد و به ست حمله میکنه که درگیری بین 6 نفر ایجاد میشه.روون میاد به رولینز

حمله کنه که رولنیز هلش میده و همراه جی و جیمی به پشت صحنه میرند

برنده تایسون کید: با اجرای نک برکر موفق به پین کردن جی اوسو شد

 

لانا و روسف به رینگ میاند روسف میگه در رومبل در حقم بیعدالتی شد.وگرنه من الان من برنده رمبل بودم و باید در رسلمنیا با لزنر مسابقه میدادم.

اما نزاشتن.منم عقدم رو سر جان سینا خالی میکنم.بعدشم سینا رو تحقیر میکنه که او ترسو هست و جرات حضور با من رو درون رینگ نداره.روسیه از 

امریکا سرتره اینو باید بفهمی جان سینا

سینا وارد سالن میشه. سینا میگه همه با من موافق هستند  که باید یه مشت به دهنت بزنم.بهتره ساکت باشی.تو باید کمی احترام یاد بگیری

.قبلا خیلیها رو بردی.اما شکست دادن منو باید به گور ببری.من اماده مبارزه با تو هستم.قبلا هم این تایتلی رو که داری کسب کردم

من تو رو برای مسابقه چلنج میکنم.لانا به روسف میگه وقتت رو با سینا تلف نکن.سینا میگه نه مسابقه با من وقت

تلف کردن نیست.من در فست لین با روسف  مسابقه میدم و میشونمش سر جاش لانا و روسف میرن و  سینا درون رینگ جشن میگیره

اسسنشن مقابل گولد و استار داست

برنده اسسنشن: با اجرای فال اف من روی استارداست موفق به کسب پیروزی شدن

مین اونت شب

کین مقابل دنیل برایان(مسابقه تابوت)

برنده دنیل براین: با زدن یک دراپ کیک موفق شد کین رو دزون تابوت بندازه.با بستن در تابوت براین برنده مسابقه شد

 

 

 



نمایش اطلاعات این پست

ارسال در : جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 19:6
نویسنده : امین
مطالب مرتبط

نظرات این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات






عضويت در خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود






لینک دوستان

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هواداران شیمس و رندی اورتون و آدرس sheamusrko.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امار سایت

آمار مطالب آمار مطالب

کل مطالب کل مطالب : 96

کل نظرات کل نظرات : 4


آمار کاربران آمار کاربران

افراد آنلاین افراد آنلاین : 1

تعداد اعضا تعداد اعضا : 0


آمار بازدید آمار بازدید

بازدید امروز بازدید امروز : 3

بازدید دیروز بازدید دیروز : 0

ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0

ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0

بازدید هفته بازدید هفته : 5

بازدید ماه بازدید ماه : 80

بازدید سال بازدید سال : 592

بازدید کلی بازدید کلی : 8477


قهرمانان فعلی
قهرمانان فعلی
تقویم پی پر ویو

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

رتبه در الکسا

Review www.temsara.ir on alexa.com SEO Reports for skinfa.com

جلوگیری از کپی کردن مطالب